TARNE JA TAGANEMISÕIGUS

KOHALETOIMETAMINE

*Tellitud tooted jõuavad Eestis kohale üldiselt 1-3 tööpäevaga. Esitades tellimuse E-R enne kella 13.00, jõuavad tooted valitud pakiautomaati enamasti järgmisel päeval (kehtib Eesti sisestele tellimustele). NB! Riiklike pühade või suure müügikampaania ajal (näiteks E-smapäev, Must Reede jm.) anname endast parima, et tooted jõuaks Sinuni kiiresti, kuid palume arvestada umbes nädalase ooteajaga.

Kui tellimus on esitatud peale kella 13.00, siis paneme tooted teele järgmisel päeval ja Sinuni jõuavad nad üldjuhul ülejärgmisel päeval.

KUIDAS OMA PAKI KÄTTE SAAN?

Eestis kasutame transpordiks Omniva ja Smartposti pakiautomaate. Lätis ja Leedus  Omniva- ning Soomes SmartPosti pakiautomaate. Teistesse riikidesse saadame tooted tavapakina.

TASUTA TRANSPORT

Telli vähemalt 49€ eest ja transpordi eest tasume meie! (kehtib toodete tellimisel pakiautomaati Eestis, Lätis ja Leedus)

Mujal Euroopas on transport tasuta alates 79€ ostusummast.

Mujal Maailmas on transport tasuta alates 100€ ostusummast.

PAKI SAATMISE TASU

Paki saatmine Eestis: SmartPOST või Omniva pakiautomaati 2,58€; DPD automaati 2,76€; Omniva kuller 5,33€

Paki saatmine Lätti 7€, Leetu 7,99€, Soome pakiautomaati 10€;

Teised EL-i riigid (tavapakk) 21,72€.

Muu maailm (tavapakk) 21,72€.

KÄTTETOIMETAMINE VÄLISMAALE

Välismaale jõuab kaup tavaliselt 1-2 nädala jooksul sõltuvalt riigi kaugusest. NB! Mitte-EU riikides võib rakenduda tollimaks ja ajakulukad tolliprotseduurid. Rahvusvaheliste saadetiste puhul sõltub tarnekiirus transpordifirmast ja tolliprotseduuridest ning võib võtta kuni 30 päeva, kuigi tavaline tarneaeg ei ole meie andmetel ületanud 1-2 nädalat.

TAGANEMISÕIGUS JA TAGASTAMISE KORD

1. E-poest ostetud tooteid saab ümber vahetada ja tagastada 14 päeva jooksul kauba kätte saamisest.

2. Kui tellisite kaubad pakiautomaati, saate need 14 päeva jooksul tasuta tagastada, kasutades pakiautomaadi tagastuskoodi. Itella Smartpostil kehtib tagastuseks uksekood, millega paki saite. Itella Smartposti valgesse kappi tellitud toodete tagastamise puhul tuleb tagastus esmalt registreerida Smartposti kodulehel. Omniva pakiautomaati tellitud toodete puhul on tagastuskood sõnumis, millega Teid teavitati kauba saabumisest.

3. Tagastatav toode ei tohi mingil juhul olla kantud, määrdunud ega läbi pestud! Selle küljes peavad olema originaaletiketid ja muud uue, kasutamata toote tunnused. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või kaup on kasutamise või kulumise märkidega, siis on müüjal õigus kauba eest tagastamisele kuuluvat tasu alandada vastavalt kauba väärtuse vähendamisele. Kliendi soovil ümber tehtud tooteid vastu ei võeta.

4. Hügieenilistel põhjustel ei saa tagastada ega ringi vahetada avatud pakendiga pesutooteid ja näomaske.

5. Tooteid saab tagastada ka toimetades need ise Sangari kauplustesse.

6. E-poest ostetud kaupa ei saa ringi vahetada mõne teise toote või teise suuruse vastu. Toote mittesobimisel tuleb tellimus tagastada ning vormistada uus tellimus. Tagastatud tellimuste eest tagastame raha esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödudes kauba tagasisaatmisest.

7. Tagastatud tootega koos tuleb esitada tellimuse number.

8. Tagastatud toote eest kannab Sangari e-poe haldaja Marat OÜ raamatupidamine raha tagasi samale pangakontole, millelt makse meile laekus viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toote tagasivõtmisest.

9. Kui olete ostetud kaupa tavapäraselt kasutanud ja õigesti hooldanud, kuid sellel ilmneb puudus, on Teil õigus esitada Marat OÜ-le pretensioon kahe aasta jooksul alates ostu tegemisest, kui võib eeldada, et tegemist on tootmisveaga. Puudusega kauba korral on Teil õigus nõuda asja tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.

Prindi taganemisavaldus