Sangar.ee e-poodi haldab Marat OÜ, registrikood 12657952, aadress Harjumaa, Tallinn linn, Tulika põik 6 // Tulika tn 11, 10613 (edaspidi Teenuse osutaja) ja klient, kes vormistab E-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Teenuse kasutaja), sõlmisid käesoleva E-poe Kasutuslepingu (edaspidi Kasutusleping).
1. E-pood
1.1. Teenuse osutaja poolt loodud internetipood (www.sangar.ee), mille vahendusel toimub toodete müük Teenuse kasutajale.
2. Üldsätted
2.1. Kasutuslepingu tingimused kehtivad Sangar.ee E-poest kaupade ostmisel.
2.2 Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel võlaõigusseadusest, teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Kasutustingimustes kokkulepitust.
2.3. Teenuse osutajal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.
2.4. Teenuse osutajal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Teenuse kasutajale.
2.5. Teenuse kasutajal on õigus Kasutustingimused endale alla laadida või välja printida, millega on tagatud võimalus vastava info salvestamiseks ja taasesitamiseks püsival andmekandjal.
3. Tooted ja ostu sooritamine
3.1. Teenuse kasutaja valib välja soovitud tooted ning seejärel kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, kontakt elektronpost) ning tasub toodete eest internetipanga pangalingi vahendusel või vastava järelmaksu teenuse vahendusel.
3.1.1 Järelmaks on Marat OÜ poolt sangar.ee lehel kauba müügi kõrvaltegevusena pakutav/võimaldatav tasuline maksetähtpäeva edasilükkamine. Järelmaks võib olla võimaldatud Müügilepingust tuleneva rahalise nõude loovutamisena vastavalt võlaõigusseaduse §-s 256 nimetatud faktooringulepingule teisele isikule (Faktoorile) või Ostjale majandus- või kutsetegevuses tegutseva krediidiandja (milleks ei ole Marat OÜ) krediidi vahendamisena.
3.1.2 Ostja võimalus sõlmida järelmaksu lepingut sõltub faktooringut või krediiti pakkuva isiku lepingu tingimustest ja otsustest. Marat ei garanteeri ühelegi Ostjale järelmaksu lepingu sõlmimise võimalust.
3.1.3 Marat suunab Ostja pärast vajalike andmete sisestamist järelmaksuteenust pakkuva isiku veebikeskkonda, kus Ostja saab täita järelmaksu taotluse. Ostja taotlust järelmaksu lepingu sõlmimiseks käsitletakse järelmaksuteenust pakkuvale isikule suunatud ettepanekuna teha pakkumus järelmaksu lepingu sõlmimiseks. Järelmaksu lepingu sõlmimise pakkumus, mis sisaldab järelmaksu lepingu tingimusi, esitatakse Ostjale ja Ostja otsustab seejärel pakkumuse vastuvõtmise, kinnitades oma valikut, millega sõlmitakse järelmaksu leping Ostja ja järelmaksuteenuse osutaja vahel järelmaksuteenuse osutaja poolt pakutavatel tingimustel. Marat on järelmaksu lepingu osapooleks üksnes kauba müüjana.
3.1.4 Marat ei osale järelmaksu lepingu sõlmimiseks pakkumuse tegemises ega vastuta Ostja ees järelmaksuteenuse pakkuja mistahes vastuse eest järelmaksu võimaldamiseks või mittevõimaldamiseks, samuti selle eest, millistel tingimustel Ostjale järelmaksu pakutakse.
3.1.5 Sangar.ee e-poes avaldatud teave järelmaksu tingimuste kohta on informatiivne ja järelmaksuteenuse pakkuja ei ole pakkumuse tegemisel seotud Kodulehel avaldatud teabega järelmaksu tingimuste kohta.
3.1.6 Järelmaksuteenus on alati Ostjale tasuline ja sellest tulenevad Ostjale täiendavad finantskohustused, mis lisanduvad alati ostetava kauba hinnale ja mille tasumine on Ostja kohustus. Ostjal puudub mistahes juhul mistahes alus eeldamaks, et järelmaksuteenuse kulu kannaks Marat OÜ.
3.1.7 Marat OÜ ei võta seoses järelmaksu lepinguga, järelmaksu võimaldamisega ega järelmaksu tingimustega endale Ostja ees mistahes kohustusi ega vastutust. Marati kohustused ja vastutus piirduvad üksnes kauba müügilepingust tulenevate kohustuste täitmisega.
3.2. Teenuse kasutaja kohustub tellimusel esitama tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel Teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
3.3. Müük toimub ja võlaõiguslik leping jõustub siis, kui Teenuse kasutaja on tasunud tellimuse eest pangaülekandega kasutades E-poes olevat pangalinki või teinud ülekande väljastatud arve alusel või sõlminud järelmaksu lepingu järelmaksu teenust pakkuva isikuga.
3.4. Kuvatavad tooted on üldjuhul laos olemas. Kuvatud toodete saadavus võib muutuda ja reaalsest laovarust erineda tehniliste probleemide tõttu lao või E-poe programmides.
3.5. Kui toode puudub laost, siis tellimust ei ole võimalik täita. Sel juhtumil võtab E-poe töötaja kasutajaga ühendust ja pakub välja võimaliku uue tarneaja, toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga või tagastab Teenuse kasutajale raha 1-3 tööpäeva jooksul (sõltuvalt makseviisist võib raha raha laekumine kontole võtta ka kauem aega).
3.6. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. Teenuse osutaja annab endast parima, et kuvada võimalikult head ja korrektset tootekirjeldust, kuid vaatamata sellele, e-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
3.7. E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele kui ka juriidilistele isikutele.
3.8. Teenuse kasutaja kinnitab, et on vähemalt 15 aastane.
4. Hinnad
4.1. Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
4.2. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu. Kui E-poe kasutaja esitas ja tasus tellimuse, siis kohustub Teenuse osutaja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega.
4.3. Teenuse osutajal on õigus loobuda tellimuse täitmisest tehnilise vea olemasolul, mille tõttu on E-poes toote hind olnud ekslik.
5. Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused
5.1. Eestis toimetatakse kaubad teenuse kasutajani Omniva ja Itella pakiautomaadi kaudu, Lätis ja Leedus Omniva ja Soomes Itella pakiautomaatide kaudu. Rahvusvahelised saadetised toimetatakse kohale Omniva standard kulleriga.
5.2. Esitades tellimuse E-R enne kella 13.00, jõuavad tooted valitud pakiautomaati üldjuhul järgmisel päeval (kehtib Eesti sisestele tellimustele). Riiklike pühade või suure müügikampaania ajal (näiteks E-smaspäev, Must Reede jm.) anname endast parima, et tooted jõuaksid Sinuni kiiresti, kuid palume arvestada umbes nädalase ooteajaga. Kui tellimus on esitatud peale kella 13.00, siis paneme särgid teele järgmisel päeval ja Sinuni jõuavad nad ülejärgmisel päeval.
5.3. Tellides kaupu vähemalt 60€ eest, on transport tasuta (Eesti, Läti Leedu). Soome ja Rootsi tellides on transport tasuta alates 79€ ostusummast.
5.4. Paki saatmise tasu:
Paki saatmine Eesti pakiautomaatidesse 2,79 €;
Paki saatmine Omniva pakiautomaati 7,59 € (Läti, Leedu);
Paki saatmine Soome ja Rootsi 9,95 €;
Teisel EL-i riigid (tavapakk) 12,50 €;
Muu maailm (tavapakk) 22,30 €.
6. Lepingust taganemine enne Teenuse osutaja poolset lepingu täitmist
6.1. Kui Teenuse kasutaja soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne Teenuse osutaja poolset täitmist Kasutuslepingust taganeda, siis kohustub Teenuse kasutaja sellest võimalikult kiiresti Teenuse osutajale teatama. Teade tuleb saata Teenuse osutaja elektronposti aadressil onlinestore@sangar.ee. E-maili tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Teenuse kasutaja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).
6.2. Kui taganemisavaldus jõuab Teenuse osutajani peale Teenuse osutaja poolset Kasutuslepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”.
6.3. Teenuse osutaja kannab Teenuse kasutajale tasutud summa tagasi hiljemalt 14 tööpäeva jooksul alates lepingust taganemise soovi kätte saamisest.
6.4. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.
6.5. Teenuse osutajal on õigus lepingust taganeda või leping üles öelda, juhul kui tellitud kauba varud on ammendunud.
6.6. Teenuse kasutajat informeeritakse lepingust taganemisest või selle ülesütlemisest viivitamata kas telefoni, elektronkirja või posti teel. Teenuse kasutaja tasutud ettemaksed tagastatakse sellisel juhul Teenuse kasutaja arvelduskontole viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
7. Tagastusõigus ja tagastamise kord
7.1. E-poest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus.
7.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Ostjaks on juriidiline isik.
7.3. Tagastatav toode peab olema puudusteta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata, st. tagastatav toode ei tohi olla kahjustunud ega kandmisjälgedega, see peab olema originaalpakendis ja toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või kaup on kasutamise või kulumise märkidega, siis on müüjal õigus kauba eest tagastamisele kuuluvat summat alandada vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kliendi soovil ümber tehtud tooteid vastu ei võeta.
a) Hügieenilistel põhjustel ei saa tagastada avatud pakendiga pesutooteid ja näomaske.
b) E-poest ostetud kaupa ei saa ringi vahetada mõne teise toote või teise suuruse vastu. Toote mittesobimisel tuleb tellimus tagastada ning soovi korral vormistada uus tellimus.
7.4. Toodete tagastamiseks tuleb hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest esitada Teenuse osutajale ostmisest taganemise avaldus (mille leiab SIIT). Peale avalduse esitamist tuleb hiljemalt 14 päeva jooksul toode/tooted tagastada:
a) läbi tellimisel kasutatud pakiautomaadi, kasutades pakiautomaadi tagastuskoodi. Itella Smartpostil kehtib tagastuseks uksekood, millega paki saite. Itella Smartposti valgesse kappi tellitud toodete tagastamise puhul tuleb tagastus esmalt registreerida Smartposti kodulehel. Omniva pakiautomaati tellitud toodete puhul on tagastuskood sõnumis, millega Teid teavitati kauba saabumisest.
b) Sangar.ee kesklao aadressile Keevise tn 13, Tallinn, 11415.
c) Sangari kauplusesse.
7.5. 14 päeva jooksul on tagastamine läbi pakiautomaadi tasuta, edasised tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
7.6. Tagastamisel kantakse Teenuse kasutajale raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse saamisest. Teenuse osutaja võib keelduda tagasimakse tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
7.7. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.
7.8. E-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
8. Defektiga kaubad
8.1. E-pood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
8.2. Kui e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
8.3. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile onlinestore@sangar.ee või helistades telefonil (+372) 7 307 321 (E-R 09.00-16.00)
8.4. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.
9. Vaidluste lahendamine
9.1. E-poest müüdud toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.
9.2. Teenuse osutaja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Teenuse osutaja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust.
9.3. Kui ostjal on Marat OÜ hallatava sangar.ee osas pretensioone, tuleb need saata aadressile onlinestore@sangar.ee. Marat OÜ vastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul.
Kui ostja ja Marat OÜ ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Marat OÜ vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
10. Privaatsuspoliitika / andmete turvalisus
10.1. Teenuse kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete töötlemiseks.
10.2. Tellimuse esitamisel Teenuse kasutaja poolt sisestatud Teenuse osutajale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks Teenuse kasutajale.
10.3. Kaardiandmete küsimisel kasutatakse turvalist SSL andmesidet, ja MasterCard SecureCode ning Verified by Visa turvasüsteeme.
10.4. Teenuse osutaja sisestatud kaardi andmeid ei näe. Tehingu tegemiseks suunatakse kaardi valdaja Montonio (Montonio Finance OÜ, www.montonio.com) turvalisesse keskkonda. Maksmise hetkel toimub kaardi valdaja kaardiandmete sisestus kaardi valdaja poolt Montonio serveris paiknevasse andmebaasi ning andmeid säilitatakse samuti Montonio paiknevas serveris.
10.5. Kliendisuhe tekib E-poes tellimuse registreerimisel.
10.6. Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad Tellija andmed (ees- ja perekonnanimi, linn, postiindeks, telefoninumber, tellimuse tarnimise viis, kasutatud makseviis) ja e-poe kasutuslepinguga nõustumine.
10.7. Isikuandmeid töötleb Marat OÜ.
10.8. Isikuandmeid, mis on vajalikud kauba vahendamiseks Teenuse kasutajale, edastatakse kulleriteenust osutavaile ettevõtteile.
10.9. Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
10.10. Teenuse osutaja jätab endale õiguse edastada Teenuse kasutajat puudutavaid andmeid juhul, kui andmeid töötleb seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks isik, kellel on selleks seaduslik õigus või kui see toimub Teenuse kasutaja isiku elu, tervise või vabaduse kaitseks.
10.11. Teenuse kasutajal on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid, samuti neid muuta või kõrvaldada registrist.
10.12. Teenuse kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil tellimuskinnituse.
10.13. Teenuse kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestud elektronposti aadressil juhul, kui on märkinud ära vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel linnukesega vastavas aknas.
11. Vastutus
11.1. Teenuse osutajal lasub vastutus kuni toote müügihinna ulatuses.
11.2. Teenuse kasutaja kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seadusele ja headele tavadele vastavatel eesmärkidel.
11.3. Teenuse kasutaja vastutab ise kõikide kasutamist eeldavate seadmete tarkvara andmesidesüsteemide muretsemise ja korrashoidmise eest, samuti muude E-poe Teenuse kasutamisest põhjustatud kulutuste eest.
11.4. Teenuse kasutaja vastutab täielikult Kasutuslepingu seaduse alusel heade tavade vastasest E-poe kasutamisest tingitud kahjude eest nii Teenuse osutajale, teistele Teenuse kasutajatele või kolmandatele isikutele.
12. Klienditeenindus
12.1. Klienditeeninduse telefon on +372 730 7321 ja e-posti aadress on onlinestore@sangar.ee
12.2. Klienditeenindus võtab kõnesid vastu tööpäeviti kella 9.00 ja 16.00 vahel (GMT +2).
12.3. E-kirjadele vastame esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui kahe tööpäeva jooksul.
13. Erimeelsused
12.1. Erimeelsused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse erimeelsused Tartu Maakohtu Tartu Kohtumajas.
13. Kasutamistingimused
13.1. Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Teenuse kasutajale kohustuslik.
13.2. Tellimise hetkel vastavas aknas „Nõustun e-poe kasutustingimustega” linnukese märkimisega nõustub Teenuse kasutaja, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega.